Girls night today.....

Idag ska vi hem till Bello...kalas med god mat vin och trevligt sällskap....hon ska få massa hemligheter..undra vad det kan vara.....hahah

Sitter här i min lilla party klänning och skorna är på oh benen insmorda med "strumpbyxor"....ska snart hem till bellan, ficka håret och lägga på fejset....

Idag har jag städat...och hållt på med lite allt möjligt...laddar för en bakisdag i morgon på soffan..
Nyss kom Anton hem med sin engelska kompis Tom....jag tror han dricker afternon the varje dag m en det gjorde han inte....haha...men han sa ni svenskar och ert kaffe....haha ja jag håller med...det är inte klokt...har iallfall lyckats dra ner på kaffet endast drukigt 4 koppar i dag....meee looove coffffeeem m m

Igår trotsade jag och ida vädret och tog med oss våra paraplyn och gick på marknad, köpte örhängen och lite godis...sen kollade vi på fyrverkerier...när man kom hem var man genom blöt....men men man slapp trängas i allfall  var nästan inga människor ute...
....Mysigt men det var svårt att möta andra människor med paraplyn folk bara gick rakt på så man fick ducka eller sträcka sig så långt man kunde för att inte fastna i varandras paraflax...

Nu ska jag packa ner min kartonka och bege mig till bellis....hon ska få den stora äran att trippla mitt hår... WOOW


Ha en revlig lördag..jag ska göra mitt bästa för att kvällen ska gå förbi i en lätt dimma....HIHI


XOXO

Kommentarer
Postat av: bellan

ja kan lova att den här5 kvällen är i diiiimmmmaa!!!

2009-08-23 @ 00:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0