Helt slut...

Idg är jag helt slut...igår var en hård dag...upp halv sex, skoolan från 10-14 börja jobba kvart över 2 jobba till halv sex, hämta elin kvart över....gick på stan och glodde...jenny kom hem till jenny kolla fyrverkerier...fixa grejer...hemligheter...
Faaan så vi har styrt med en viss persons paker... hahaha


Anton tycker vi ska ta oss artist namnan jello, bello och bellan.....(jag fick vara jello kul)...
 kanske passar som rappare??

NU ska jag snart till skolan och ha ett seminarium om barns rumsuppfattning.....hatr sååå ont i hela kroppen den är trött....INGEN JÄVLA SVINIS I ALLAFALL

haha jag älskar fyrverkerier...

I morgon smäller det då jävlar ska det drickas en kartonka KUL KUL
och trerätters ska det bli har jag hörtt....faan jag ska inte äta på hla dagen...


NU MÅste jag dra migg

XOXO

Kommentarer
Postat av: bellan

ja du fick va jello din lilla skit. hahaha

förlåt att ja glömde dig i mitt blogginlägg. men ja skrev inget om igår fast ja skrev det

hehe

såg du min snygga försklaring om varför ja inte lägger in bilder hahaha!

ja vill åka hem nu

puss puss

2009-08-21 @ 11:58:34
URL: http://jainz.blogg.se/
Postat av: Bello

HAHAHAHA!!!! me so sexy! det är väl en sån där inställning vi ska ha ikväll som jag på bilden, fullt ös!!!!!!!!!!!!!!! :)

2009-08-22 @ 12:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0