Min karl lider av pms

Ja tydligen kan också män ha pms, och det skulle förklara en hel del...haha

I morgon ska jag jobba i rejmyre på min mors jobb får vi se hur det går, kanske blir bra så jag kan jobba lite extra där så jag kan slippa flyget någongång....
Men men man ska inte klaga igår fick vi presenter fick en ansikts cream och lite rengöring visste inte var det var så jag googlade på intenet och  denna fina ansiktcream fick jag som hade ett pris på ca: 900 kronor i butik....inte illa pinkat alltså...

Snart ska jag få tag på bellan vi ska göra affärer byta varor så att säga...
I morgon blir det skojsröj..hoppas det blir skoj..inte gå ut alldeles för hårt ska ju jobba på söndag..men men jag har rutin..eller vad säger ni bello och bellan...festa till 03.00 när man börjar jobba 05.30 det är faan inte illa...hahaha

XOXO

Kommentarer
Postat av: Elin

ja bello, du kan det där med party, party och sen upp och jobba! :) idag har jag köpt en jättefin kjol som jag ska ha på mig den 12e!!!! :) vad ska vi göra då? :) ha en jättebra kväll så hörs vi imorrn! puss

2009-08-29 @ 15:20:11
Postat av: bellan

hahhahaa det där me party till småtimmarna ä vi bra på =)

stackars karln me pms =)

2009-09-01 @ 12:38:08
URL: http://jainz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0