Nu är sommaren sluuut...

Jaha var det här det sista vi fick av värmen?
Jaha det är bara att acceptera, hoppas det blir en mysig hööst...Jag ska till Öland i september, inte helt vanligt kanske...

I morse var det segtatt gå upp, en snarkande Anton som såg så fridfúll ut och en sovande Fanny på soffan gjorde det nästan omöjligt att dra sig upp...

Hade engelsmän här nyss...Hello love how are you today! you are really beautiful....thank you....faan vad snygg jag måste vara om jag är beautiful  just nu ser lite ut som de där leksakstrollen som vi hade när vi var små...var de dom man fick canser av?? Fick ju det av alla fula plastnappar som man hade runt halsen, det måste vara det fulaste modet genom tiderna..

Sitter just nu bara och väntar på att passagerarna till Visby ska komma in handla och sen dra åt h-vete så jag kan få åka hem och sova,,,,

Bellan ska kolla upp resa, vi kanske ska boka så vi inte kan ångra oss....sen kan vi köra ett mantra....

SVININFLUENSAN- jag är inte rädd jag kan flyga
SVININFLUENSAN- jag är inte rädd jag kan flyga
SVININFLUENSAN- jag är inte rädd jag kan flyga
SVININFLUENSAN- jag är inte rädd jag kan flyga
SVININFLUENSAN- jag är inte rädd jag kan flyga

XOXO

Kommentarer
Postat av: jenny

AAAHHH svininfluensan!!!!

2009-08-17 @ 10:02:48
URL: http://jainz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0