Vild helg

I lördags var det dag för lilla Elins kalas...det blev en vild tillställning med god mat mycket alkohol och lite kläder...
-OJOJOJ jag vill inte gå ut, vi ser ut som två horor...
Elin fick fina presenter..men vad ska hända den 12:e?? Det är faan frågan...

Ja det var kul, mycket dans...kolla in Jennys blogg vi lyckades tilloch med göra ett inlägg där...haha

Idag gick jag upp vid sju för att vara en snäll flickvän och följa med min karl på arbetsintervju i linköping...SEn b lev det hem och vara i skolan mellan 10-15 och nu ska vi snart tillbaka till linkan, till Bellis för min karl ska bli blond och fin i håret...

Jaha jenny ska vi till slicket i morgon? Jag har tvingat henne att göra tårta...HAHAHA

Jag ska plugga i morgon ska försöka komma upp tidigt, dock svårt när man inte har någon tid att passa....men jag måste skriva på min hemtenta...

HEEEJ DÅ


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0