Jobba jobba jobbaaaa

Helt slut känner jag mig, gör ont överallt min kropp vill inte fungera man kan inte gå upp vid kvart över fem varje dag det är inte normalt!!

I söndags var hela familjen på grönan, kul kul ska lägga upp bilder har bara inte orkat än...fattar inte hur man gör med min nya telefon.

Har en ny telefon så jag slipper den andra som bara brusar och lägger på i örat på mig...guud vad sköönt...men men den jag har nu är lite smått b....men det duger för mina behöv, svårt bara att börja använda sig utav en nokia i stället för sony ericsson...

Bajs om jag får svin influensan innan jag fått vaccin behöver jag ju inte ta någon spruta, det vore ju nice...

NÄÄÄ

nu gick jag

XOXOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0