NU är det dags för fredags myyss

om det så är det sista jag göööör....I morgon är det fredag och det älskar jaaag


varför är jag inte miljonär? Då vet jag vart kag ska bygga hus, först bygglov, sen servitut på vägen, sen stycka av tomt, sen fixa marken, sen fixa platta sen bygga hus...klart två miljoner senare står jag där lycklig och nööjd med lån uop över öronen....hahaha

upp igen i morgon klockan halv sex, sen jobba till halv tio på kvällen.
Lärdag blir det smultronstället med Bellan.
Bello ska till the capital of sweden...kanske gå in i vår hemliga butik?
Håller på att lägga upp nya bilder på pixbox gå in och kolla nu för fuck sake......malwin.pixbox.se

Kissen är såååå jobbig
fulla männniskor likasååå

NÄÄÄÄ
'Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0