Sista nätterna nu, sen semester=)

Faan, inte hinner man med att skriva blogg när det är sommar och man flyger och far hela tiden.
Har varit mycket på sistone..
Jobbat natt- sen direkt till skärgården- jobbat natt- sen till tyskland och göteborg och förlovning förstås=)....sen nu jobba mina sista nätter igen sen är jag ledig nästan två veckor, det känns undebart!!!
Tänkte lägga ut lite bilder!
 Jenny fixar morgonkaffet ute på midsommar och det behövdes kan jag lova! Jag hade min nyinköpta fina klänning Ingen midsommar utan snaps...
Grabbarna var med på dragkamp med förlorade...=( Som vanigt blev det lite galet och en peruk vandrade runt på campingen och gjorde folk förvirrade. En vanilg midsommar med gräl på midsommar afton efter för mycket sprit och en alltid lika rolig midsommar dag dock också då med för mycket sprit, men i glada vänners sällskap...så det var riktigt  kul=)

Sedan bar det av ner emot tyskland för att hämta hem fanny, men först stannade vi en sväng hos Antons moster i Göteborg och gjorde stan osäker.....

Det blir mycket fika och glass när man går i en stor stan i sommar värmen och Anton tvingade i mig islatte inte dte godaste kanske, men men. VI hann även med en sväng ut till hisingen och GÖteborgs skärgård...

Vi begav oss sedan vidare emot danmark och tyskland...

Hann med mycke här med..åkte över den enormt stora öresundsbron, där tjänar Sverige pengar då det kostar 400 för varje bil att åka över. vi fick träffa fannys nya kille lars en tervlig kille med eget fint hus som vi fick bo i. Sedan gjorde vi hamburg även hä massa kaffe glass och givetvis en förlovning..SÅÅ nu är jag en fiancäääää....hihi jenny bröllop nästa år...dubbelbröllop kanske men du får bara bjuda 18 st.
Kaffet på starbucks var det gidaste jag någonsin druktigt!!
Vi hann även med att åka ut till elbe en stor flod som flyter igenom tyskland, de har ju inga sjöar och det gick inte tt bada där så vi fick svalka fötterna!!!

Sommaren har bara börjat och nu ska jag åka till mina små tanter och kanske baka lite tårta åt dem...
Ha det gött....

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0