Leeeedig

Tjohoo idag är jag ledig!!
Jag har bara en dag kvar att jobba på banken sen slutar det!!
Jag ska till bellirellan och färga håret bli den nya blondin bellan
Ska hem till ida sen och måla kakel
Är fattig som en hemlös
Har inte klätt på mig ordentligt än
Ska vara barnvakt hela helgen
Ska jobba för svt på söndag, glöm inte att rösta
På lördag är det nationaldagen
Jag har klippt hela min pappas gräsmatta med åkgräsklippare, tog nästan 3 timmar
Jag har precis målat svart nagellack
lyssnar just nu på Volbeat jenny tror du tycker det är bra lyssna på maybellene i hofteholder
Eller takida jaded...mycket bra
Jag ska på britney med elin den 14 juli
Fick en avi om hämta paket idag igen, vad faan har jag nu beställt?
Mina läppar rasar sönder
Snart är lönö färdigt då blir det ferre!!
På midsommae blir det gin och tonic
gömde min sprit i jennys troslåda varför??
Jag måste diska
Sminka till mig vore bra
Mitt hår är lite fettigt, men det kanske blir tvättat sen hahah
Måste tanka bilen
Ringa toyota för det lyser en lampa
Vill ha en ny bil
Jag  ska snart tillbaka till mina nätter på åstugan!!
Vill tatuera mig, kanske ska ringa max idag
Vart ska vi sätta den lilla rakaren?? Nacken foten eller handleden??
Jag är lite små sugen...på s*x...
Ska inte ha party på ett tag..sköönt
VIll bli hemma fru
Jag är trött på flygplatsen.
Måste laga lunch..orkar inte
MÅSTE fixa jjennys blogg, men någon har förstört den grundligt i sina försök...HM
Ska börja plugga igen i höst
Måste hämta ut p-piller
Lärare jag ska bli..haha
Kollat på starwars idag
Vill gå på bio
Min syster bor i tyskland och umgås med arabiska prinsar som vill hon ska tävla i os
Desa bor inte i stan längre
Melvin är snart tre år
Mamma och pappa ska gifta om sig i höst och jag är inte bjuden=)
Jag vill också ha hus
Jag vill ha en miljon eller 40 går också bra
Jag ska riva tapet snart
Kanske ska kolla på days som ida missade igår
Hatar faan days händer aldrig något
Måste köpa vax till min karl idag
Jag älskar spotify

DET ÄR SOMMAR OCH SNART ÄR DET MIDSOMMAR OCH SKÄRGÅRDEN


Jag älskar sommar.....och skärgården


ha en bra dag

XOXO



Kommentarer
Postat av: jensan

oj oj va det ska hända mycke! o blond bidde du jädrar i mig, du får ju faktiskt t ao lägga upp en bild på dig så alla dina trogna läsare kan se ditt nya jag :)idag ä det fredag!! jippie! fan va töntigt det ä att skriva jippie...

pöss

2009-06-05 @ 08:42:18
Postat av: Ida

DAYS äger!!!

Jag behöver inet skriva mer, men, tack för igår =)

2009-06-05 @ 16:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0