Jippieeee

Igår blev Jenny firsör på riktigt...faa´n vad bra!
Nu har snart kaffet kokat klart...MMM
Sitter här och ska börja skirva...går inte
Snart ska jag jobba..Har gjort ett städ schema på jobbet får se vem som följer det!
Anton är och river tapet
Jag har lockat håret idag
Jag tycker idol andreas är snygg...lite zucko zucko kanske
Anton har skrivit ut ett kontrakt om tillåtelse för pojkvän/sambo att festa med sina kompisar en kväll, alla som kommer till mig måste läsa det..är as kul.
Ska på middag ikväll...
Kissen sover på mina kläder och de blir håriga.
Min bil jävel måste till verkstaden
Jag HATAR hösten, jag får sååå förbannat ont i mina ben...tjöt en liten skvätt av självömkan igår när det värkte.
Jag vill utomlands
Elin och jag har skickat blommor
I morgon ska jag ha sexparty igen...
Den 24 smäller det,,
Snart jul, kanske ska köpa julklappar snart
Vill ha ett nytt jobb
Vill ha mer än 500 spänn kvar att leva för..
Kaffet luktar gooott...MMM


Jaha här har vi dagens outfit:
 En tröja från gina tricot och ett par mormors trosor från myrorna. I håret har jag haft i after party och jag älskar nu mitt självfall och mina fejk lockar..älskar after party.... Myrorna är bra skit...gör ju inget om det är små fartränder i trosorna man måste tänka på miljön och inte bara konsumera hela tiden...

NU gick jag...


XOXO

Kommentarer
Postat av: bellan

HAHAHAHAHA!! du ä fan sjuk!! =) sjukt jävla kul va det i alla fall =) hahaha pöss

2009-10-09 @ 14:46:34
URL: http://jainz.blogg.se/
Postat av: bello

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA

2009-10-09 @ 22:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0